sällskap

hej bloggen!
Igår hade vi sällskap av mattes kompis Linnea. Jag kände minsann igen henne :)
Hon sov över hos oss och envisades med att ligga på min sida! Men det gjorde inte så mycket..
Linnea och snygga-Sid :)
Idag har jag varit hemma med matte. hon sa att jag var sjuk. Det hände ju en liten olycka igår... vill helst inte prata om det. tycker att det är så pinsamt.
Iallafall, idag var vi ute många kortisar och kissade på gården. Tyson tappade sitt halsband och tog genast till flykten. matte var jättearg och sprang efter honom. Vi fick tag på honom väldigt fort. Men han är inte lika lydig som jag så han får inte vara lös.
Matte säger alltid att jag är så duktig. :) Det är jag ju också...
Vi har i9nte gjort så mycket idag. matte tvingar mig att hämta saker för godis. Sen fick jag och Tyson gå runt i lägenheten och leta godis. Jag hittade massor :) En i mattes tvättkorg!
Jag är så himla sugen på kyckling igen! fick fredagsgodis av matte igår :)  Fast vi hade varit dumma. jag skämdes lite...  Gick och letade i köket efter något smask.. hittade ingenting. matte gav mig ost och sa att jag var gullig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: