Min nya kompis!

hej igen :)
Igår hade matte sina kompisar här. Carro tog med sin hund OCH EN TILL! tydligen har Chica (nya hunden) flyttat in hos henne. Vi blev kära!  jag har inte riktigt bestämt om jag är bisexuell ännu. jag tar vad jag får .
men som vanligt var matte dum och stängde in Chica och Nikita i köket. Det var Tysons fel faktiskt. han försökte göra valpar med Chica fast han inte kan.
så jag och Chica låg med en dörr mellan oss.  tyson gjorde sitt bästa för att släppa ut dom och hade sönder dörren. då fick han skäll av Nikita (människan aka kanin-tjejen)
Jag lägger upp en bild på min nya kompis Chica och Nikita.
Nikita är den fläckiga svartvita. Chica är den gyllene skönheten... hon luktar så himla gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: