Hejhej!

Igår kom Carro och Nikita hit. Nikita skällde lite på mig. sen gosade vi.
Matte och Carro rev i frysen men hittade inget gott. Då gick vi hem till Carro. Jag antar att hon är en bättre jägare.
Hos Carro BOR alltså min vackra Chica!
Vi blev kära på nytt. Men vi fick skäll av matte och Carro.
Dom bestämde sig för att bestraffa oss genom att ställa oss i badkaret och blöta ner oss och gegga in oss med kräm som luktar jätteäckligt.
Dumma matte bara fnissade åt mig.
Carro bjöd på god mat, ris och kött med en mumsig olja. av matte får jag inte lika god mat. hon gav mig lite ost bara. så himla snål.
Sen lämnade dom mig hemma i flera timmar! Jag kände på lukten att dom varit hos kanin-tjejen och snygg-Casper! Utan mig. matte sa att det var för att jag "stökade ner" och att jag "är vild".
Lilla jag? Så jag hade sönder mattes pling som hämnd.
Hon blev inte arg, men jag gömde mig för säkerhets skull och rullade runt på golvet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: