Hämnden är ljuv

Hej bloggen.
Igår kände jag på mig att matte skulle göra något viktigt.
Så jag sa till matte att jag hade jätte-ont i magen och var tvungen att gå ut och bajsa. Jag smet och sprang efter en hare. Sen bajsade jag.
Matte kunde inte sova eftersom jag var så himla gullig och gosade. Vi lekte en stund och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag lättade mitt hjärta och berättade att det är jobbigt när matte tafsar och gullar med alla andra. Det är ännu jobbigare när nån ska sova med oss. för då glömmer matte bara mig och jag får ligga nere vid fötterna. annars brukar jag ju ligga på alla kuddar.
såhär snabb var haren. Hann tyvärr inte ifatt den. men det var ju mörkt och jag hade en arg matte i hasorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: