nytt år!

Jaha! Ett tag sedan alltså. det är inte mitt fel. ingen vill hjälpa mig att berätta om mina äventyr och matte har ingen dator för tillfället.
Lite kort uppdatering.
Tillbringade julen hos matte och husse. Fick ny leksak som nu har dött. Fick godis som är slut... Fick en och en halv julskinka som nu är slut. Fickl revbensspjäll och kött som nu är slut. Fick rawhide godis som nu är gömt under soffan :)
Efter jul skickade matte iväg mig till mormor!!!!!! HALLÅ?
Jag skulle tydligen vara där för att det var "lugnt"
Pfft.
Lugnt? Det var aliens i himlen, jorden höll på att gå under och ingen förstod något förutom jag?
Matte fanns ingenstans. Jag fick vara med mormor som ger mig äcklig pommes frites.
Tror ni jag fick nån nyårsmiddag? NEHEDÅ! Jag fick  EN pommes frites. EN!
snåla jäklar..

Postat av: mattes mamma

Hallå där din otacksamma lilla byracka! Det var många pomme frittes OCH kött till. Jag tror jag skamotionera snabeldraken lite oftare så du lär dig veta hut;)

2012-01-08 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: