Min matte!

NU HAR HON KOMMIT FÖR ATT RÄDDA MIG!
Hon kom precis i tid.
När mormor jagade oss runt hela nedervåningen med snabeldraken kom matte som en räddande ängel in genom dörren och avbröt det hela!
Det var minsann på tiden.
Under den här veckan har jag alltså svultit, fått äcklig vuxenhundmat, varit tvungen att vara barnvakt och inte fått jaga korrar.
Hoppas det blir ändring nu.
Men var är husse egentligen?
Jag förstår ingenting?
Matte brukar hämta mig och sen leker jag med husse.
Jag saknar honom.
I vilket fall som helst firades mattes hemkomst genom en hel del shenanigans från min och dobbys sida.
Vi började med att äta middag.
Jag tiggde vid bordet :)  Ingen märkte något!
Efter det var matte trött.
Vi la oss i sängen för att gosa och sova.
JAG SOV INTE! jag hoppade runt, morrade och bet i Dobby.
Jag var minsann inte trött.
Av någon lustig anledning lyckades matte sova ändå.
Vi vaknade av gammelmoster som kom in i huset mitt i natten..
Eller.. DEt var snorungen Berit som skrek som en vilding.
Då gick vi upp. Busade med Dobby tills han bet mig. då lugnade jag mig. När han inte såg hoppade jag på honom igen. Matte slog mig med en tidning då. Då bet jag i tidningen!
Trodde ju att hon ville leka.
Klöste matte i ansiktet när hon inte ville pussas, loppade hennes fötter och var allmänt kärleksfull och gosig.
Till slut var matte trött på m,ig och steg upp ur sängen, in i köket och matade oss med kylskåpsmat :)
Måste bara få bort dom där råttorna som tar min mat :s Dom ska ALLTID smaka :s Innan mig dessutom.
Är helt säker på att de äter upp de bästa bitarna av maten.
Hm.
Nu sitter vi i vardagsrummet och gör i stort sett ingenting.
Jag är lika vild som förut.
OH NO! got to go! Nasse har hittat en godis!
Be right back


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: