Vad händer?

Jaha! Här ligger man nu. Okänt ställe, okända lukter, konstiga möbler?
Matte säger att vi har flyttat och ska bo här ett år.
Det här är inte mitt hem? jag saknar alla katter, chinchillor, hundar och hästar.
Men jag får ha matte för mig själv iallafall.
Vi "bor" i ett litet hus i ett stort hus. det heter lägenhet.
Spenderar dagarna med att titta ut genom fönstret och morra på folk som går förbi, morra på hundar, pipa på snygga killar osv.
Trivs väl egentligen helt okej här. men det känns bara inte hemma. men vem vet var hemma är? matte och jag flyttar ju runt ständigt känns det som.

Postat av: mattes mamma

Du får komma och hälsa på ibland. Vi saknar ju dig också

2012-02-28 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: