Kaniner, hundar och korrar

Var nyss ute med matte på sista promenixen. Matte och jag skulle gunga. När vi har gungat lite ser jag en NIN!
Matte följde med mig MED KOPPEL!!! för att nosa där ninen suttit. Jag fick minsann inte leka med den idag. tydligen hade jag "ont i benet".
hon skyller alltid på det när jag vill göra något roligt.
Träffade några hundar på vägen. en var både jag och matte osäkra på om det var en katt eller hund. tittade länge för säkerhets skull.
Det var en hund.  nosade där den kissat på tillbakavägen.
Jaha. nu ligger jag i sängen medans matte sitter och gnäller om att hon har "ont i huvudet". Alla måste tydligen ha ont i hennes värld.
Jag har minsann ont i örat efter djurplågeriet hemma hos kanintjejen. Skämma ut mig inför snygga killar på det viset.
Just ja! min kompis Sid kommer snart och hälsar på :) nån dag sa matte. han är jättestilig! och han uppskattar mina mys-försök

Postat av: mattes mamma

Bra att du har koppel, onda ben är så tråkiga

2012-02-28 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: