JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

åååh! Idag har min pojkvän kommit hit. Jag får jucka hur mycket jag vill på honom. Gnider huvudet mot honom och lägger mig på honom :)
Livet leker :)
Till råga på allt har matte köpt godis till mig också! Men vem bryr sig om godis när Tyson är här?
Förresten. tycker att Tyson blivit lite tjock.. han har tydligen gått upp lite i vikt sa matte. hon skällde på hans husse. Det är så bra att matte låter mig jucka :) hon säger att vi ändå inte kan få några valpar.
Just nu rullar vi runt på golvet, matte och tyson var ute i FYRA timmar utan mig. När dom kom hem luktade det kanin-tjej och Snygg-Casper. hm. men jag låg här hemma med mina mumsiga ben och skräpade ner i sängen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: