Hur jag fick mitt namn

Hej!
Tänkte berätta om hur jag fick mitt namn :)
När matte hämtade mig hette jag egentligen Shiva. Matte tyckte inte att jag skulle ha ett tufft namn.
När jag kom hem till matte och min förra husse så försökte de hitta på olika namn.
Här är några av förslagen
Isabella
Prinsessan
Dockan
Pärlan
Trulls

En kväll när jag var ute och kissade med matte så blev jag så glad så jag hoppade så högt jag kunde! Då skrek matte att jag såg ju ut som en liten bumbibjörn!

Varken mormis eller husse gillade namnet men matte höll fast vid det.
Så nu är jag alltså en Bumbi. Känner mig obligated att fortsätta mina hopp :)



Postat av: Anonym

Ja, du är verkligen en riktig liten bumbibjörn!

2012-02-06 @ 22:53:56
Postat av: Mormis

Men när jag såg dig som valp förstod jag varför du fick namnet - du hade ju en liten rund bumbimage.

2012-02-08 @ 08:56:44
Postat av: mattes mamma

Kom igen nu, Bumbi. Vi vill veta vad som finns utanför ditt nya fönster om nätterna :)

2012-02-26 @ 22:58:41
Postat av: mattes mamma

men Bumbi, berätta om ditt nya liv.

2012-02-27 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: