Tumult!

Väckte matte imorse. gick ut och kissade vid bilen.
hälsade på grannen. matte skämdes.
gjorde några skutt till.
fick gå in och gå och lägga mig.
sen fick jag gå ut och kissa medans hon stirrade på mig.
försökte smyga iväg men hon såg mig..
Tusan.
Var tvungen att gå och lägga mig. grymtade lite som jag brukar göra tills matte blev tokig.
hon skrek på mig!
Tydligen hade jag ont i benet och skulle vara frisk tills imorgon.. pfft. trams.
Jag visade att jag mådde bra genom att göra volter i sängen tills matte blev glad igen.
Vi fick gäster så matte låste dörren. jag fick inte skälla på dom.
Var ute och hämtade posten. attackerade en av våra gäster.
Matte skämdes igen och skrek lite till.
Jag var ju så himla vild eftersom jag varit inlåst hela dagen.
Hon fattar ingenting.
Försökte ha dragkamp med matte.
fick inte...
Matte skrek på husse, mormor kom och hämtade oss.
Fick inte leka med Nasse heller!!!!
tydligen hade han ont.
nyopererad sa dom...
Nasse sa till mig att han mådde hur bra som helst och förstod inte varför han fått en dumstrut.
Ute en promenad med flocken. Jag tog täten, skyddade matte och berit mot en annan hund. skrämde minsann iväg den när jag stirrade... Fick korv stroganoff och rostbiff av matte. mormor blev arg på matte. Idag känns som en väldigt arg dag.
Inga korrar idag
.här är dumma berit.  Nasse är bakom. innan struten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: