Nu ni!

Hej alla :) matte har varit frustrerad på min blogg. Det gick nämligen inte att logga in. Nu har Carolina på blogg.se hjälpt oss. Idag har jag och matte varit ute och jagat rådjur igen. Jag fick inte tag på ett enda. Matte satt på en stubbe och tittade in i solen. Hon är så tråkig. Jag slår vad om att vi samarbetade skulle vi inte komma hem tomhänta. Matte fångar så dålig mat. Jag har inte sett henne äta kött en enda gång. Hon måste vara en dålig jägare.. Men hon åker ofta iväg, och när hon kommer hem har hon alltid med något gott åt mig. Hon tror säkert att jag fortfarande är en valp! Grävde ner en ost häromveckan. Hittade den igår! Mums :) Hittade en fin pinne som jag smög in med igår. Husse såg den idag. Jag får ju inte äta pinnar inne. Därför måste jag smyga in med dom. Annars mår jag bra. Har ont i benet igen. Men det var jakten värd! Berit var här i helgen. Hon bajsade framför mattes träd, i ett hörn och på en matta. Vilken äcklig unge! Sånt gör inte jag längre. Jag försöker uppfostra Berit men det är inte lätt. Matte passar oss hela tiden. Berit är så himla töntig! Hon skriker fast jag inte ens nuddar henne. Säkert för att jag ska få skäll... Vänta bara tills vi är ensamma. Då ska jag trampa på hennes tassar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: