När jag var mindre

Jag har bott på många ställen!
Började hos min mamma i Klippan, Skåne.
Sen hämtade matte mig. Då bodde vi i Lund. hos min förra husse Marcus

SEN flyttade vi till mattes mormor utanför Göteborg. Vi skulle bo i Göteborg... kommer dit senare
Åkte hem till mattes mamma ( min "mormor")
Matte träffade ny husse David... Min nuvarande husse.
Flyttade till Norrköping till mattes kompis Jocke.
Matte blev kär i David när han skjutsat mig till doktorn massa gånger. Tar den historien en annan gång
Vi flyttade till Davids hus utanför Linköping.
Matte flyttar hem till sin mamma för att bo där ett tag.
Vi flyttar till mattes kompis Magnus.
Där bor vi 1.5 månad.
sen är nya huset klart!! Då flyttar vi in dit.
Nu bor jag alltså strax utanför Linköping.. Jösses.. Men jag tycker att det är roligt att åka runt. när jag var liten var matte orolig att jag skulle få men av att flytta så mycket. hon var arg på husse för att huset aldrig blev klart. 

jag flyttar
på bilden flyttar jag från mattes mormor.. det är hon som kallar sig "mormis".
jag
Här är jag på besök hos mormor första gången...  Nasse och jag lekte hela kvällen!
trött
Här bor jag hos Jocke!! Trött efter flytten...
mys
gamla huset!
hej
Här är jag och Magnus!
Jag ska lägga in en bild på mitt nys hus när matte hjälper mig...

Postat av: mammas mamma

Jag tycker du ska bo mycket mer hos oss!

2011-11-11 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: