Kaos

Hejhej bloggen!
Jag har nu vilat ungefär en vecka. Jag är så himla trött!

Vet inte varför.. Busade med Berit igår, efter det la jag mig hos matte och var alldeles avsvimmad.

Tänkte berätta lite om helgen till att börja med.
fredag: lugn myskväll
lördag: OJOJ! Först var jag och matte i Norrköping. Jag fick vara med på en kurs. fick mitt alldeles eget intyg (bild kommer senare) Så nu vet jag hur man tvättar oljeskadade fåglar.
Jag var med på tv.. Jag syns i ena hörnet där jag håller koll på deltagarna och låter folk klappa mig.

Det var så spännande, det låg pippifåglar överallt. ingen rörde på sig. dom luktade konstigt och kändes lite kalla...
sen gick jag och matte en promenad i staden, efter det kom husse.

När vi kom hem gick jag och la mig.
matte och husse gjorde mat.. luktade GOTT!
Sen kom det kompisar till Matte och Husse.
dom klappade på mig och sa att jag blivit stor :)
Sov lite till, människorna åt mat, jag fick en egen tallrik. blev mätt, gick och la mig. Sen försvann människorna. Skönt. fick äntligen lite lugn och ro.
Matte, husse och Magnus kom hem på natten. Magnus fick sova i mitt och Ebbas rum. Jag och matte sov på soffan. på morgonen smög vi upp till husse.

på söndag sov vi allihopa hela dagen.

på måndag åkte vi till mormor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: