Hundnappning

Hej hej.

Idag har vi passat Berit.
Vi fick ett ben att dela på, jag tog det och gömde det i vanlig ordning. Berit hittade det, jag gömde det igen.

sen gick vi ut och hälsade på hunden som bor granne med Nasse.
Han är så himla söt!!! Jag börjar alltid pipa okontrollerat när jag ser honom, och så får jag ett lustigt ryckande i svansen.

Efter att ha gått en sväng och sen vänt bestämde sig matte för att släppa ut hunden. Han fick följa med på vår promenad! Vi hade så himla roligt. Berit var som vanligt dum och vägrade att gå. Hon fick sitta i mattes jacka. Jag ville också... Matte fick ont när jag försökte klättra upp.


Hittade inga spännande saker, inga korrar idag heller :(




Så himla trött efter promenaden så jag sov hela kvällen! Nu är jag pigg igen och tvingade med matte ut på en nattpromenad. Vi gick inte så långt....



Nu ligger jag och funderar på vad vi ska göra imorgon. ska grannen med igen? Hoppas jag hittar några korrar. Matte brukar visa var dom finns. hon har varit dålig med det på sistone.
Blir det god mat igen?  Ska lilla Berit vara med och försöka ta min matte?


Fick massage förut. matte ville så himla gärna så hon fick väl göra det då.. Det var jätteskönt!

Nehe.. nu känner jag mig konstig igen. Ska krypa iväg och antasta Dobby/Nasse.. Nu ligger han helt obevakad




Postat av: mammas mamma

Säg åt din matte att skaffa en jacka du får plats i. Sådär orättvis får man bara inte vara!!

2011-11-16 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: