nyheter

hejhej alla!
har lite nytt att berätta om.
Har varit hemma hos husse igen.
där klippte DUMMA matte mina klor. jag hade sparat dem så vi skulle leka X-dogs. jag ville vara Wolverine. :(



tog en runda i skogen och sprang bland taggbuskarna så jag fick lite tuffa rivsår!

Matte och jag åkte till Nikita och Casper. där fick jag leka med Caspers kanin! matte skrek på mig när jag försökte smaka. efter det var jag snäll. blev lite till mig ¨å jag slocknade direkt när vi kom hem till husse igen.
Jag frågade matte om jag fick stanna hos ninen men det fick jag inte. Hon är så elak ibland.


jag har fått 3 finnar som matte ska titta på hela tiden. det är faktiskt pinsamt. jag påpekar inte när hon har prickar på kroppen.

Idag åkte vi hem till mormor. där träffade jag Dobby. han var glad som vanligt. vi slogs lite om vårat rep, hade sönder saker och var allmänt gulliga :)
Jag lekte med morbror Jacob tills gammelgubben skrek på oss.

Berit kom in, vi pussades lite och fick ost att äta.
Matte rensade kylskapet och gav mig och Dobby en massa utgången mat eller gamla matlådor.
jag fick mest! Jag var hungrigast...
Ganska mätt nu.

Postat av: mamma

Vad taskigt! Hela din framtid är ju spolierad nu

2011-12-05 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: