Nära döden upplevelse

Idag dog jag nästan.

Var ute i hästhagen och lekte med hästarna som vanligt. Blev lite extravild och nafsade stora hästen i mulen, då fick han tokspel och viftade med tassarna!
Matte blev jätterädd och skällde... PÅ MIG!

Fick leta korrar istället.

matte kastade ut saker i gräset och sa sök. Jag hittade saken tre gånger :)
Matte blev så himla stolt!  Hur dålig nos har hon egentligen? Hon behöver alltid hjälp att hitta saker.
Imorse fick jag hitta Dobby. Hittade honom nere vid sjön. Matte kom och försökte bära in honom. DÅ SPRANG HAN IVÄG I TOKFNATT!
Matte skrattade. Hade jag gjort det hade hon blivit arg :(





Postat av: mattes mamma

Tur för dig att du sköter dig när vi är hos hästarna - annars vet du vad som händer!

2011-12-16 @ 09:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: