INTRUDERS

tjatja bloggen.

Idag var jag en duktig hund som vanligt.

Jag har vaktaqt chinchillorna tillsammans med Berit! Jag passade dem så de inte sprang för långt. Jag fick beröm. Då passade jag dom ännu bättre!

Nasse var spårlöst försvunnen några timmar. Han kom hem som en ny hund... hm. han sa att någon hade klämt på hela honom och lagt honom på en matta. (Ellinor skriver; han var på massage och laserbehandling)


Var med matte och red igen.
Fick ont i benet så matte smorde in mig med något som luktade ÄCKLIGT! men efter ett tag luktade det gott :) ( Ellinor tillägger: det luktade rutten fisk!)
Jag blev inte halt så jag fick följa med ut igen när matte hade en kompis i stallet! Matte samlade bajs hos hästarna medans jag höll utkik efter korrar.

Matte åkte iväg med sin kompis :(

Matte kom tillbaka!!!!

Matte gick ut till Berits hus :( Jag fick inte följa med.

Matte hämtade mig och vi gick en promenad alla fyra, Jag, matte, Berit och mattes kompis.




Sen var det så sent så matte stängde dörren och gick och la sig! UTAN NÅGON AV OSS!
Jag sover hos mormor och tänker inte förlåta matte förrän hon hittar en korre.

Eller... jag kanske förlåter henne om hon är väldigt ledsen.
Dobby gick minsann in till henne. Jag gav henne en blick som sa "Oh, SNAP!" Sen gick jag och la mig. HOS MORMOR

Postat av: mammas mamma

Det ör rätt, Bumpa! Gör hon så kan hon gott sova ensam!

2011-12-07 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: