Godis

efter ylandet var vi alla hungriga. Bad matte att ge oss mat. Hon öppnade våra kalendrar. ALLA LUCKOR!

Berit tog alla ben som vanligt. Matte tog tillbaka dem. Berit bar iväg dom. sådärr pågick det i ca 10 min tills min korkade matte förstod vad Berit menade.

Hon kunde ju inte tugga själv! Så jag fick tugga benen ÅT henne :)
Matte tog dom när dom var som godast och slemmigast och gav till Berit. Jag som kämpat så mycket!
Blev sur och försökte ta tillbaka det, Berit var snabb som en råtta och gömde benet. Jag tog ett annat.
Är arg på Berit.

Såhär ser hon ut i sina kläder.



Postat av: mattes mamma

Det är inte bra att vara avundsjuk. Du vet ju att det är du som är prinsessan

2011-12-16 @ 09:48:02
Postat av: elvira

HAHAHA

2011-12-16 @ 15:53:54
URL: http://kbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: