Brukshundar

hejhej min dagbok :)

Matte är för slö för att hjälpa mig skriva ibland.

Igår var vi ute och red på en häst :) Jag sprang bredvid. Hade så himla roligt! Inga korrar så långt ögat nådde.. eller så långt nosen sniffade :(
Matte fick beröm för att jag är så duktig., Hon var mallig hela dagen! Då blev jag också lite glad. Jag förstod bara inte varför hon tyckte jag var så duktig. Jag lyder väl alltid?

När vi hade ridit klart var den stora hästen leksugen så han la sig på rygg och viftade med sina tassar! Jag började brottas med honom men då blev matte rädd och sprang och hämtade mig. Inget roligt ska man få ha..
Sen såg den lilla hästen hur roligt vi hade så hon rullade också omkring. Jag nafsade henne i pälsen :) Sen ville hon inte leka mer.




Jag förstår mig inte på dom där djuren. Jag förstår mig inte på matte heller.


Peace out!

Postat av: mammas mamma

Stackars dig! Hon sabber verkligen allt ditt sociala umgänge!

2011-12-07 @ 08:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: